Rapport

11 06 2009

Welkom. Hier komt een verslag van de studie naar duurzame digitale buitenreclame van Opalio Media. In het bijzonder gaat het om een studie naar de haalbaarheid van ontwikkeling van energieneutrale buitenmedia voor Point of Sale. Digitale Media die functioneel zijn bij het marketen en verkopen van bedrijven en winkels, maar die geen energie kosten of tenminste minimale energie.

Doelstelling van ons haalbaarheidsonderzoek is kijken
a.)  wat de actuele ontwikkelingen zijn in duurzame/ energiezuinige displays

b)  welke andere energie vriendelijke middelen te ontwerpen en te verkopen zijn in de bedrijfsketen en hoe we die keten kunnen enthousiastmeren

c)  of spinnXS als energieneutraal of genererend medium kunnen maken.Dit willen bereiken door de spinnXS enerzijds uit te rusten met revolutionair nieuwe en ultra zuinige beeldscherm technologieeen als electronic inks.


Acties

Information

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s




%d bloggers op de volgende wijze: