Groene shoppers gevoelig voor instore communicatie

20 01 2010

Uit een onderzoek van Deloiite in de VS blijkt dat mensen met een groene koopintentie vaak in de winkel afhaken. Twijfel of producten daadwerkelijk groen zijn is daarvan een reden, het ontbreken van groene koopsignalen op en rond de winkelvloer een tweede. Een quote uit het rapport

“In-store communication strongly influences green purchasing. Some shoppers remain unsure of product performance or product quality. Shoppers () are questioning the product, so communicating brand and product attributes via in store signage and product packaging drives shoppers to purchase. The top three means of identifying a product as green for shoppers surveyed were through packaging/labeling, in-store signage and brand advertising..”


Acties

Information

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s




%d bloggers op de volgende wijze: